Preskoči na glavni sadržaj
Mlada žena stoji pored svog Bajs bicikla za dijeljenje u zimskoj odjeći

Česta pitanja

Registracija

Registrirajte se putem web stranica ili mobilne aplikacije.

Za aktivaciju korisničkog računa morate dodati način plaćanja. Vaš račun teretit ćemo s 10 € kako bismo potvrdili odabrani način plaćanja. Iznos će biti dostupan na Vašem računu kao kredit za najam. Svi dostupni načini plaćanja navedeni su u aplikaciji.

Nakon uspješnog terećenja Vaš korisnički račun će biti odmah aktiviran. Korisnicima koji su odabrali bankovni transfer račun će biti aktiviran nakon dva do četiri dana, ovisno o banci.

Kako bismo potvrdili Vaš način plaćanja i aktivirali Vaš račun, Vaš bankovni račun bit će terećen za 10 €. Međutim, to nije naknada za registraciju, već se može koristiti kao početni kredit.

Korisnički račun

Fakture su dostupne samo za SEPA izravno terećenje. Svoje račune možete preuzeti nakon isteka dotičnog mjeseca na svom korisničkom računu putem web stranice u odjeljku „Status računa“.

Kontaktirajte našu službu za korisnike putem aplikacije, telefonskog broja ili e-pošte kako biste ispravili sve pogrešne procjene. Molimo Vas da nam dostavite sve potrebne informacije o najmu / tarifi / korisničkom računu kako bismo mogli razumjeti slučaj. Našu korisničku službu možete kontaktirati putem aplikacije pod podrškom, putem telefonske linije navedene u podnožju web stranice sustava ili putem bajs@zagreb.hr.

Ako vaš račun uđe u minus jer se otvoreni iznosi ne mogu teretiti, Vaš će račun biti privremeno deaktiviran dok se otvoreni iznos ne plati. Molimo provjerite imate li valjano sredstvo plaćanja.

Za promjenu Vašeg telefonskog broja, obratite se našoj korisničkoj službi na bajs@zagreb.hr. Pošaljite e-poštu s adrese e-pošte koju koristite za svoj račun.

Vjerojatno imate otvorena dugovanja koja ne mogu biti naplaćena s Vašeg bankovnog računa ili nemate dovoljno položenih sredstva plaćanja. Provjerite ovo u svom korisničkom računu i kontaktirajte korisničku službu ako ste u nedoumici.

Službu za korisnike Bajs Zagreb možete kontaktirati na +385 1 549 4477, bajs@zagreb.hr ili putem funkcije podrške za aplikacije.

Ako ste naveli kreditnu karticu kao način plaćanja, naknade za Vaše vožnje obično će biti terećene 24 sata nakon Vašeg najma. S metodom plaćanja izravnim zaduženjem, mjesečno teretimo otvorene naknade s Vašeg bankovnog računa. Svoju povijest iznajmljivanja i fakture za izravno terećenje možete vidjeti u svom korisničkom računu u bilo kojem trenutku. Prijavite se putem web stranice. Imajte na umu da su fakture dostupne tek nakon kraja mjeseca.

Možete jednostavno izbrisati svoj račun u korisničkoj aplikaciji u korisničkim postavkama računa. Odaberite opciju “Profil” te zatim tri točkice u gornje desnom rubu ekrana nakon čega će se pojaviti opcija brisanja računa.

Alternativno, možete nam poslati svoje otkazivanje e-poštom na bajs@zagreb.hr ili poštom (adresa se nalazi u podnožju web stranice).

Najam, parking i povrat

Bicikl se može vratiti samo u gradu u kojem ste ga iznajmili, inače se naplaćuje naknada za povrat. Izuzetak su međusobno povezani sustavi. Propisi o povratu objavljeni su na dotičnoj web stranici sustava, koju je moguće pronaći pretraživanjem lokacije.

Sve stanice označene su na karti u aplikaciji ili na web stranici velikim markerima (mali markeri označavaju pojedinačne bicikle). U nekim gradovima na označenim mjestima postoje i znakovi stanica, terminala ili stajališta za bicikle.

Prijavite neuspjele povrate odmah našoj korisničkoj službi putem podrške za aplikacije ili telefonske linije i pripremite broj bicikla, mjesto parkiranja i stvarno vrijeme korištenja. Našu službu za korisnike možete kontaktirati putem aplikacije pod podrškom ili putem telefonske linije navedene u podnožju web stranice sustava.

Registrirajte se jednostavno i besplatno putem aplikacije ili web stranice. Bicikle je moguće iznajmiti putem nextbike aplikacije ili telefonske linije.

Da, možete.

Aktivirate opciju pauziranja vožnje u aplikaciji i zatim zaključajte bravu (pažnja: zaključate li bravu prije nego što je aktiviran način parkiranja, bicikl će biti odmah vraćen). Kako biste nastavili voziti bicikl, odaberite opciju nastavka vožnje u aplikaciji i brava će se automatski otključati. Nikada ne prekidajte način parkiranja izdaleka.

Najam ostaje aktivan tijekom načina parkiranja i naplaćivat će se kao i obično.

Ako ste nepropisno vratili bicikl, možete izbjeći uobičajenu naknadu od 30 € ponovnim iznajmljivanjem bicikla i propisnim vraćanjem. Uzastopni najmovi istog bicikla se spajaju.

To znači da se konačno razdoblje najma računa od vremena početka prvog najma i vremena povratka drugog najma. Pauza između dva najma tada se također dodaje vremenu najma. Kazna od 30 € bit će uklonjena.

Parkirajte bicikl na službenu stanicu ili – ako je dostupno – unutar fleksibilne zone dotičnog sustava i zaključajte ga.

E-bicikli i e-teretni bicikli moraju se gurnuti u stalak za punjenje. Ako nema slobodnih stalaka, parkirajte bicikl pored stalaka.

Zaključavanje brave bicikla:
Bicikl ima bravu okvira koja se nalazi ispod sjedala. Za završetak vožnje, zaključajte bravu spuštanjem poluge. Povrat će biti automatski zabilježen u aplikaciji

Uvijek pomoću aplikacije provjerite je li povrat bio uspješan i odmah obavijestite korisničku službu ako to nije slučaj.

Za korisnike drugih sustava, web stranice sustava objašnjavaju kako sustav funkcionira u traženom gradu.Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.

* Bicikli s bravama ne mogu se vratiti putem pozivom korisničkoj službi. Vožnju možete završiti samo zaključavanjem brave bicikla.

S nextbike računom možete koristiti gotovo sve nextbike povezane sustave za dijeljenje bicikala diljem svijeta. U Hrvatskoj možete iznajmiti bicikle u više od 40 gradova ili općina.

Međutim, za neke sustave potrebna je posebna registracija u odgovarajućem sustavu. Molimo Vas provjerite web stranicu željenog sustava za više informacija.

Ako vratite svoj bicikl bez dopuštenja, naplatit će se naknada za uslugu od najmanje 20 €. Više informacija o naknadama za usluge možete pronaći na dotičnim web stranicama sustava.

Kvarovi se lako mogu prijaviti putem funkcije podrške u našoj aplikaciji. Molimo provjerite ima li na biciklu očitih nedostataka prije polaska na putovanje ili prije iznajmljivanja i obavijestite nas o svim oštećenjima kako bismo bicikle mogli zaključati i popraviti što je prije moguće. Ako ste krenuli s biciklom i tek tada primijetite kvar, prekinite vožnju i nazovite naš call centar. Tek tada možemo otkazati vožnju i prijaviti bicikl na popravak. Nažalost, ne možemo Vam vratiti nikakve naknade ako ste nastavili koristiti bicikl unatoč očitim nedostacima.

Prvo provjerite blokira li žbica bravu laganim okretanjem stražnjeg kotača. Zatim otvorite aktivni najam u svojoj aplikaciji i kliknite na “otključaj”. Otključavanje će se ponovno pokrenuti. Ako se okvir za zaključavanje ne otvori ni nakon ponovnog pokušaja otključavanja putem aplikacije, naš sustav to automatski detektira nakon tri minute i poništava najam. Nema troškova. Provjerite otkazivanje u svojoj aplikaciji i kontaktirajte našu službu za korisnike ako je najam još uvijek aktivan nakon tri minute.

Možete unajmiti više bicikla odjednom koristeći jedan korisnički račun samo uz prethodno odobrenje korisničke službe ili call centra. Posebne tarife i posebni uvjeti obično vrijede samo za prvi unajmljeni bicikl.

Da, bicikli se alternativno mogu iznajmiti putem dežurne linije.

Naknada za uslugu od najmanje 30 € bit će naplaćena ako se bicikl vrati izvan fleks zone ili službene stanice.

Nije važno je li bicikl već iznajmljen izvan fleks zone ili izvan postaje. Naknada za uslugu prethodnog korisnika ne pokriva nedolično ponašanje sljedećeg korisnika.

Bicikli se mogu vratiti isključivo na službene parking stanice vidljive u aplikacije koje imaju fizičku oznaku (klamerice, znak,…) ili su virtualnog oblika. Na karti lokacija u nextbike aplikaciji možete jednostavno vidjeti gdje se nalaze službene parking stanice.

Bicikli se mogu vratiti samo u sustavu u kojem su iznajmljeni. Povrati izvan grada mogu biti naplaćeni dodatnom servisnom naknadom.

E-bicikle je potrebno gurnuti u postolje za punjenje ako ono postoji. Ako nije slobodno, stavite bicikl pored stalaka za parkiranje ili na za to predviđeno mjesto.

Naši bicikli

U pravilu, nextbike i njegovi pod-brendovi kao što je Bajs Zagreb ne nude nikakvu dodatnu opremu.

Maksimalna nosivost naših bicikala i e-bicikala je 100 kg, od čega se u košari smije prevoziti maksimalno 5 kg.

Nextbike ima nekoliko tipova bicikala, ali obično se u jednom gradu koristi samo jedan tip bicikala. Možete razlikovati bicikle s visokim ili niskim pristupom i bicikle s vrstom brave. Bicikli mogu imati kombinirane brave, brave za vilice na prednjoj vilici ili brave za okvir na stražnjem kotaču. Pedeleci i teretni bicikli također se koriste u nekim gradovima. Iznimno, Usedom ima dječje bicikle, Veturilo Warsaw također ima dječje bicikle i tandeme. U gradovima koji nude nekoliko vrsta bicikala, možete koristiti filtar u svojoj aplikaciji za traženje određene vrste bicikala. Možete saznati koji su bicikli dostupni na web stranici sustava. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije. (Naš ebike proizvod je zapravo tzv. pedelec. To je bicikl s ograničenim motoriskim pogonom, koja se uključuje prilikom okretanja pedala. Pravno, nema razlike između pedeleca i bicikla s pedalama. Kacige i vozačke dozvole nisu potrebne .)

Tarife i uvjeti

Povezivanje s partnerima radi iskorištavanja posebnih uvjeta može se napraviti putem odabira partnera na korisničkom računu ili registracijom s određenom e-adresom, kao što je adresa sveučilišne e-pošte ili poslovna adresa e-pošte. Kako se točno uspostavlja poveznica može se pročitati na stranici cijena, CAMPUSbike ili partnerskoj stranici dotičnog web mjesta sustava. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.

Obično je uključeno prvih 30 minuta po najmu. Svakih dodatnih pola sata naplaćuje se prema osnovnoj tarifi. Besplatne minute obično vrijede samo za prvi bicikl ako se unajmljuje više bicikala u isto vrijeme. Područje valjanosti tarifa može varirati.

Pretplate obično vrijede samo za sustav u kojem je kupljena (pretplata u Hrvatskoj se ne može koristiti u npr. Mađarskoj). Cijene, područje valjanosti i informacije o mogućem automatskom produljenju tarifa mogu se pronaći na dotičnim web stranicama sustava. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.

Ovisno o sustavu, dostupne tarife i cijene mogu se razlikovati. Obično nudimo mjesečnu i godišnju pretplatu uz osnovnu tarifu vožnje. U mnogim gradovima postoje i posebni uvjeti za pretplatnike javnog prijevoza i studente. Koje su tarife dostupne, možete pročitati na web stranici sustava pod opcijom tarife. Ako ne znate web mjesto sustava, upotrijebite pretraživanje lokacije.

Pretplate se obično ne produžuju se automatski.

Tarife i pretplate se obično odnose samo na prvi bicikl, ako se unajmljuje više bicikala u isto vrijeme. Informacije o tome možete pronaći i na web stranici sustava.

Pretplate i tarife koje se ne produžuju automatski ne moraju se poništavati. Pretplate i tarife s automatskim obnavljanjem mogu se poništiti u aplikaciji.

Osim ako nije drugačije navedeno, posebni uvjeti kroz partnerske suradnje vrijede samo u dotičnom gradu ili u dotičnom nextbike sustavu. Nadalje, popust se najčešće odnosi samo na prvi bicikl ako se unajmljuje više bicikala istovremeno.

Detaljne uvjete možete pronaći na stranici sustava Nextbike, stranicama partnera ili u nextbike aplikaciji.